loading...
دانلود فیلم ایرانی جدید
سارا بازدید : 860 سه شنبه 12 تیر 1403 نظرات (1)

آهنگ جدید و بسیار زیبای فرشاد رحیمی زند با نام وداع + پخش آنلاین

(ترانه سرا: یغما گلرویی - آهنگساز: Charlie Midnight)

– —– – —– –

دانلود آهنگ جدید فرشاد رحیمی زند با نام وداع

– —– – —– –

متن آهنگ وداع

وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه
ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه
یه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه
بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه
نه همراهی که راهی شه نه دستی که پناهی شه
نه فانوسی که پایان هراس کوره راهی شه

شروع رفتنت بی من شروع شعر اندوهه
بدون بعد از تو یاد تو برام سنگین مث کوهه
غزل سردرگمه بی تو ترانه بوی غم داره
دیگه دستای لرزونم تب دستاتو کم داره
تمومه عمر آوازم دیگه خاموشه خاموشم
نمیری هرگز از یادم من از یادت فراموشم

چشام خیسن خداحافظ عزیز من خداحافظ
دلم خونه خداحافظ پشیمونه خداحافظ

– —– – —– –

پخش آنلاین آهنگ وداع

– —– – —– –

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدزارعی در تاریخ 1395/09/15 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

لینک این آهنگ کجاست کسی داره به ایمیلم بفرسته.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم ایرانی جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 561
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 372
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 20,685
  • بازدید کلی : 444,611
  • کدهای اختصاصی
    دانلود فیلم ایرانی جدید